Bieszczady + tani nocleg + my艣li mnie ponios艂y :)

Witam wszystkich! Na pocz膮tek chc臋 si臋 wyt艂umaczy膰, a mianowicie dopiero teraz napisa艂am takiego prawdziwego pierwszego, tematy...

poniedzia艂ek, 31 lipca 2017

Bieszczady + tani nocleg + my艣li mnie ponios艂y :)


Witam wszystkich!

Na pocz膮tek chc臋 si臋 wyt艂umaczy膰, a mianowicie dopiero teraz napisa艂am takiego prawdziwego pierwszego, tematycznego posta! Brak czasu, brak motywacji mo偶e? Ale nie zak艂ada艂am z u艣miechem na twarzy tego bloga 偶eby go zostawi膰, bo jest moj膮 odskoczni膮 od codzienno艣ci :)

Mam ma艂e pytanie ;)


Znasz odpowied藕? Odpowiedz sam sobie. Zastan贸w si臋, a mo偶e ju偶 jeste艣 przekonany jakie to miejsce i nie bierzesz pod uwag臋 innych kierunk贸w?

Odpowiedzi b臋dzie tyle ile jest ludzi na 艣wiecie. Jedni powiedz膮, 偶e Hawaje, inni, 偶e Malediwy. Znajd膮 si臋 tacy, kt贸rzy odpowiedz膮 widok z domu, na kt贸ry ci臋偶ko pracowa艂em, w kt贸rym mieszka moja rodzina i widok najbli偶szych odpoczywaj膮cych w ogrodzie jest tym najpi臋kniejszym.. Ka偶dy ma inne priorytety i ka偶dy inaczej odbiera „szcz臋艣cie”. A mo偶e tym widokiem b臋d膮 bajeczne Bieszczady? Mo偶e by tak rzuci膰 wszystko i wyjecha膰 w Bieszczady? :) W艂a艣nie temu miejscu chc臋 po艣wi臋ci膰 ten post.


Bieszczady – po艂o偶one na po艂udniowo-wschodniej cz臋艣ci Polski przy samej granicy z Ukrain膮. G贸ry najmniej odwiedzane przez turyst贸w, bo ka偶dy woli jecha膰 nieco bardziej w zachodnie cz臋艣ci g贸r, kt贸re bardziej s艂yn膮 z turystyki. To prawda kocham Tatry i widok na nie ze spokojnego Ko艣cieliska z domku na g贸rce jest przecudowny i jest to widok, kt贸ry chcia艂abym widzie膰 ka偶dego ranka po przebudzeniu ;) Nigdy wcze艣niej jako艣 nie my艣la艂am o Bieszczadach. By艂y one dla mnie tak odleg艂e mieszkaj膮c w Wielkopolsce, 偶e nie my艣la艂am 偶eby tam kiedykolwiek jecha膰. Nam贸wi艂 mnie do tego niedawno m贸j kochany ch艂opak i powiem Wam, 偶e nie 偶a艂uj臋 tego wypadu.. Bieszczady to inna kraina. Dla mnie jest to kraina ba艣ni i spokoju.. Tam si臋 jedzie nie po to 偶eby zwiedza膰, tylko po to 偶eby odpocz膮膰 i oderwa膰 si臋 od codziennej gonitwy za.. no w艂a艣nie za czym? Wszyscy goni膮 za pieni臋dzmi, za wysok膮 posad膮 w jakie艣 du偶ej korporacji.. Po艣wi臋caj膮c na to mn贸stwo czasu i nerw贸w, ani si臋 nie obr贸c膮, a ju偶 mijaj膮 im najpi臋kniejsze lata 偶ycia.. Nie lepiej poznawa膰 艣wiat? Uczy膰 si臋 wielu r贸偶nych rzeczy? Do艣wiadcza膰 i 偶y膰 chwil膮? Nie mam tu na my艣li rzucenia wszystkiego, ale umiej臋tno艣ci oderwania si臋 od pracy i posiadania tego swojego 偶ycia prywatnego :)

Ale wracaj膮c do Bieszczad, bo o nich ma by膰 mowa, a zag艂臋bi艂am si臋 w 偶ycie.. po prostu :) Jest to pi臋kne miejsce na Ziemi. Dziewicze i malownicze.

Co warto zobaczy膰?
  • Ogromn膮 Zapor臋 w Solinie, kt贸ra robi wra偶enie..
  • Dodatkowo mo偶na stamt膮d przep艂yn膮膰 si臋 statkiem po Jeziorze Soli艅skim za niewielki bud偶et 18z艂 od osoby, a widoki s膮 pi臋kne. Naprawd臋 warto.
  • Niedaleko od Soliny w Pola艅czyku znajduje si臋 pi臋kny punkt widokowy na Zapor臋, ca艂e Jezioro Soli艅skie i pag贸rki Bieszczad.. Miejsce z widokiem jak z Ba艣ni. Mo偶na by tam nakr臋ci膰 Polsk膮 wersj臋 Hobbita ;)
  •   I艣膰 na spacer po szlakach g贸rskich i podziwia膰 cudy natury

Dobry nocleg?

Zdecydowanie na punkcie widokowym w Pola艅czyku, o kt贸rym przed chwil膮 wspomnia艂am.. S膮 tam do wynaj臋cia domki w bardzo korzystnych cenach. Dla 6 os贸b wychodzi w szczycie sezonu 40z艂/os, a w innych miesi膮cach w tym w czerwcu zaledwie 30z艂/os! Nie do艣膰, 偶e wsz臋dzie jest blisko to dodatkowo macie pi臋kny widok ka偶dego ranka czy wieczora. C贸偶 jest pi臋kniejszego podziwia膰 wsch贸d czy zach贸d s艂o艅ca z takiego miejsca? ;) 



Podsumowuj膮c ka偶demu polecam wybra膰 si臋 w Bieszczady, oderwa膰 si臋 i po prostu odpocz膮膰.. Czy podziwiaj膮c codzienny widok z punktu widokowego w Pola艅czyku czy te偶 bardziej aktywnie wybra膰 si臋 na spacer po szlakach g贸rskich. 


Pozdrawiam,
Klaudia xoxo


10 komentarzy:

  1. Kocham Bieszczady dwa tygodnie temu wr贸cili艣my z Bystrego

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nigdy nie by艂em w g贸rach ale chyba mnie zach臋ci艂a艣, mo偶e nied艂ugo w padn臋 zobaczy膰.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Wed艂ug mnie najpi臋kniejsze miejsce to Wyspy Kanaryjskie i Chorwacja ;) Post bardzo interesuj膮cy :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pi臋kne miejsca. W marcu b臋d臋 mia艂a okazj臋 by膰 na Teneryfie, wi臋c na pewno co艣 wstawi臋 po powrocie stamt膮d ;)

      Usu艅
  4. Bieszczady faktycznie zapieraj膮 dech w piersiach :) nie by艂am tam nigdy, ale marzy mi si臋 zwiedzi膰 to miejsce. Wra偶enia na pewno bed膮 niesamowite :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Uwielbiam Bieszczady, fajnie 偶e mam tak blisko :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. W Bieszczadach jako tako nie mia艂am okazji zobaczy膰, ale ju偶 wcze艣niej widzia艂am zdj臋cia z wypraw moich znajomych lub filmik Gonciarza, kt贸ry jeszcze bardziej zach臋ci艂 mnie do zobaczenia tego miejsca jak偶e pi臋knego. Og贸lnie to mieszkam niedaleko g贸r - niedaleko mam na my艣li ponad 2 godziny, ale to i tak lepiej ni偶 co jak niekt贸rzy maj膮 po 14.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Dwukrotnie by艂am w Pola艅czyku nad Zapor膮 Soli艅sk膮 i polecam to miejsce z ca艂ego serca. Ja jeszcze tam wr贸c臋!

    OdpowiedzUsu艅
  8. Uwielbiam Bieszczady ! By艂am tam i s膮 cudowne, a najlepsze na jesie艅 ! <3

    OdpowiedzUsu艅
  9. Uwielbiam g贸ry! <3

    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅